El Unami Club Polideportivo manifiesta, en primer lugar, nuestras más sinceras condolencias a la familia de Alfonso, jugador del equipo Juvenil, tras el fallecimiento de su madre.

Cabe decir, que el Club hizo las gestiones necesarias en la Federación de Castilla y León de Fútbol enviando el escrito requerido para poder aplazar el encuentro ante el Club Deportivo Quintanar. Este último no envió el escrito a la Federación para poder retrasar el encuentro a otra fecha, incluso la delegación de la Federación de Valladolid se puso en contacto con el club siendo una negativa por su parte para cambiarlo, de forma que tuvo que jugarse el partido el mismo que día del funeral.

El Club cree que esta situación no beneficia a nadie, siendo además, ambos clubes de Segovia.

Por este motivo, el Unami Club Polideportivo pide disculpas al jugador, a su familia y sus compañeros de equipo y sus respectivos padres, por la celebración del encuentro a pesar de haber realizado todo lo posible por lograr aplazarlo. Por último, dar de nuevo nuestro pésame al jugador y su familia.

7 respuestas a “Comunicado Oficial del Club”

1. Thanks for your suggestions. One thing I’ve noticed is the fact that banks as well as financial institutions really know the spending routines of consumers as well as understand that many people max out their credit cards around the vacations. They sensibly take advantage of this particular fact and start flooding your own inbox as well as snail-mail box along with hundreds of 0 APR credit card offers right after the holiday season ends. Knowing that if you’re like 98% of the American public, you’ll leap at the chance to consolidate credit debt and transfer balances to 0 annual percentage rates credit cards. cccccei https://headachemedi.com – Headache drugs over the counter

2. Thanks for your strategies. One thing really noticed is that often banks plus financial institutions know the dimensions and spending patterns of consumers plus understand that plenty of people max outside their cards around the trips. They correctly take advantage of this real fact and then start flooding a person’s inbox plus snail-mail box by using hundreds of no interest APR credit cards offers shortly when the holiday season closes. Knowing that when you are like 98% in the American general public, you’ll get at the one opportunity to consolidate financial debt and switch balances towards 0 rate credit cards. poonmpp https://thyroidmedi.com – list of common thyroid medications

3. Thanks for your strategies. One thing really noticed is that often banks plus financial institutions know the dimensions and spending patterns of consumers plus understand that plenty of people max outside their cards around the trips. They correctly take advantage of this real fact and then start flooding a person’s inbox plus snail-mail box by using hundreds of no interest APR credit cards offers shortly when the holiday season closes. Knowing that when you are like 98% in the American general public, you’ll get at the one opportunity to consolidate financial debt and switch balances towards 0 rate credit cards. poonmpp https://stomachmedi.com – over counter medicine for stomach pain